çılgın bir dedektif sorusu

İsimli konu WH 'Bilmeceler' kategorisinde, cmpunk97 üyesi tarafından 26 Kasım 2009 tarihinde yazılmıştır. çılgın bir dedektif sorusu hakkında bilgi ve tartışmalar.

  1. Cinayet gece yarısı işlenmişti.O zamanlarda eve giren çıkan olmadığı kapıdaki gizli kameralardan belli oluyordu.Demekki bu cinayeti işleyen kişi evde çalışan veya evde bulunan bir kişiydi.

    Ajdar,yerde ölü bir pozisyonda yatarken bulundu.Yanına gidildiğinde karnında 42 65 6e 20 62 75 20 67 65 63 65 20 73 69 67 61 72 61 20 69 e7 74 69 6d yazıları kazınmıştı ve ölüydü.Büyük ihtimalle zehirlendiği sanılıyor.Çünkü daha otopsi sonuçları gelmedi.

    Dedektif Saruhan,bu iş için kollarını sıvadı.Ve suçluyu aradı.Evde çalışan herkesin bir listesini çıkardı

    Çağda= Hizmetci
    Afşin= Şöför
    Fahri= Garson
    Recep= Bahçivan
    Bihter= Dadı
    Burak= Uşak

    bunlara ait daha özel kayıtlara bakıldığında ise
    Çağda= Evin hizmetcisi.Yıllardır bu malikanede çalışıyor.Ajdarla arası iyi.Sadece bir kaç kez maaşını geç almış.

    Afşin= Daha yeni işe başladı.Sigara içiyor.Güzel bir ailesi var.Durumları iyi ama zevkine şöförlük yapıyor

    Fahri= Evin garsonu.Sigara kolik.Durmadan sigara içiyor.Ama yemekleride epey iyi.Alkolüde seviyor

    Recep= Çok yaşlı ve evde hiç dolaşmayan biri.Kendi küçük klübesinde oturuyor.İçine kapanık.Sağır ve Gözleride o kadar iyi görmüyor.İşini yapar ve maaşını alır

    Bihter= Evdeki iki çocuğa dadılık yapıyor.Neşeli bir kadın.Alkolden ve sigaradan nefret eder.3 Yıl önce işe başlamış

    Burak= Yıllardır burda çalışan biri.Evin uşaklığını yapar.İyi ve dürüst biri.Birazda dindar.

    Evin çalışanları bu olduğu tespit edilmiştir.Bunun yanında evin içinde bulunan bir kaç kişide var

    Tülay= Ajdarın karısı.İyi vakit geçirirler.Güzel bir çiftler ve birbirlerine uyumlular.Son günlerde Ajdar,iş toplantıları nedeniyle eve geç geldiğinden araları açılmıştır

    Ali= Ajdarın oğlu.Daha 8 yaşında

    Ayşe= Ajdarın kızı.17 Yaşında.Pahalı bir liseye gidiyor ve concon şımarık bir kız.Baba parası yiyen biri yani

    Bunların dışında dedektif tuttuğu kayıtlara göre;

    - O akşam hiç kimse duş almamış
    - Sabah ölü bulunduğunda Evde ağlayan kişiler Uşak,Ali,Ayşe ve Karısı.Diğerleri suskun
    - Sigara önemli bir rol oynuyor
    - Ajdar dışarıdan hiçbir darbe almamış ve kalp krizi geçirdiği sanılmıyor.Biri onu zehirlemiş ve yatağından çıkarılıp salona konulup karnı kazıldığı sanılıyor

    Ve sonunda bu kayıtlara göre Saruhan katili buldu.Ama peki siz bulabilcekmisiniz?

    Saruhan İpucu Peşinde [​IMG]

    Soru= Katil Kim? olucak tabikide.
    [​IMG]
    26 Kasım 2009
    #1
  2. çılgın bir dedektif sorusu Cevapları

  3. çok basit.fahridir.düşünmeye gerek yok zehirlenmil yani yemeği yapan insan.bence fahri maaşını ister ama vermez çünkü fahri alkoliktir.sigara alkol almak ister alamaz.strese girer yemegini zehirler
    27 Kasım 2009
    #2
  4. çok doğru:bravo:
    27 Kasım 2009
    #3
  5. :D ben ya çöz çöz nereye kadar:muahaha:
    28 Kasım 2009
    #4
  6. aslında soruda yanıltma var karısıyla trtıstğnı söylüyor fakat bence bahciwan yapıyo
    5 Ekim 2012
    #5
  7. katil 100%
    uşak
    5 Şubat 2013
    #6
  8. bence cevap burak bu adam din insanı değilmi bunlar genelde abdest alır ama o aksam kimse dus almamış olduğu söylenirse cevap ister istemez ortaya çıkıyor cevap burak bence
    10 Mayıs 2013
    #7
  9. bence katil uşak çünkü bir tek kendisi ağlamış yani ben katil değilim görüntüsü vermek için ağlamış acıtasyon yapmış bence katil :
    UŞAK
    14 Mayıs 2013
    #8
  10. bence katil tabikide uşak çünkü acıtasyon yapmış kendisini ben katil değilim görüntüsü vermiş ve ağlamış gibi yapmış ...
    14 Mayıs 2013
    #9
  11. bahcıvan katilin kimin oldugunu biliyor ama birisi tarafından korkutulmuş şofor işe yeni başlamış durumuda bayaa iyi zengin bir kisinin calişması biraz anormal bn kendi tahminlerime gore diyorumki katil aşçi aşçı adamı zehirledikten sonra adam uyumuş ve yatagına yatmiş bu durumda adamı yatagından kaldırırken yanında mutlaka birisi gelmeliydi çünkü adamı tek kişiyle tasıyamaz adam o yüzden şöförle birlikte adamı kaldırıp salona getirmişler bahcıvanıda tehtid edip bahcivana karnını kestirmişler çünki bahcıvan iyi bir kesici
    20 Mayıs 2013
    #10
  12. Herkes fikrini ortaya atıyo da kimsede kanıt yok :D
    25 Ocak 2014
    #11
  13. bahcivan olamaz çünkü kulübesinde oturuyo bahçivan elendi şimdiden
    6 Şubat 2014
    #12
  14. olaya soyut baktığınız zaman olay biri tarafından yapılmıyo yaptırılıyo yani ajdarı recep öldürüyo aslında onun öldürdüğünü cümlenin sonunda anladınm işini yapar parasını alır ? ve evde az geziniyo dikkat çekmez vede sağır ve az görmesinden kimse ondan şüphelenmez ve evdede dolaşmıyo tam bi şüpheli ve cinayeti tülay işletiyo çünkü 1.si olaya göre ajdar zengin biri ve kimse paraya hayır diyemez miras yani tülay öldürtüp sonra mirasa konmuştur :d BENCE TABİ
    27 Şubat 2014
    #13
  15. ben ce sayılara dikkat edin ve gece geç saatte ölüyor yemek le alakası yok ve evde 17 genç bi kız var kızın bi hoşlandığı olabilir ve tek sorun baba izin vermez kıza yanaşmayı kim cesaret eder maddi durumu biraz iyi olan biri neden şöförlük yapar.
    6 Kasım 2016
    #14
  16. arkadaşlar bence ŞÖFÖR dür.Çünkü adamın eve geç saatte geldiği söyleniyor bu nedenle hangimiz eve saat 23-24 te gelipte dışarda yemek yemeyiz ayrıca evde yemek yese bile onun yediği yemeği diğerleri de yer bu nedenle garson zayıf ihtimal ve bahçivan kendi kulübesi var adam eve girse kameradan görünürdü ve zaten adam sağır ve kör adamın vücuduna bir şey çizme ihtimalizayıf. Kendi aileside olamaz çünkü kimse eve geç geldi diye kocasını zehirleyip karnına bıçakla harita çizmez çocukları da bu pisikolojiye sahip olamazlar.Hizmetçi yıllardır çalışıyor yapacak olsa daha önce yapardı.Uşak da aynı şekilde yıllardır burada ve dindar.Bihter de 3 yıldır burada ve tek görevi çocuklar adamla bir sorun yaşama ihtimali düşük.Şöför nasıl zehirledi? bana göre adam geç saatlerde dödüğünden dışarıda yemek yer ve eve dönüş yolculuğunda arabada bir şeyler içer ve geldiğinde de yorgunluktan hemen yatar ayrıca durumu iyi olan hiç kimse başkasının emri altına giripte şöförlük yapmaz bunlardan dolayı bana göre KATİL ŞÖFÖR dür.
    12 Temmuz 2017
    #15
soru sor

çılgın bir dedektif sorusu